`
סגור פופאפ
אייקון כישלון

אופס, משהו השתבש

לא נשעמם אתכם עם הפרטים אבל... בעקבות תקלה טכנית הפנייה לא התקבלה
אנא נסו במועד מאוחר יותר, או פנו למוקד הלקוחות שלנו בטלפון 3453*
סגור פופאפ
אייקון הצלחה

הצלחת!

תודה שפנית להכשרה
נציג מטעם הכשרה יחזור אליך בהקדם האפשרי
WhatsApp

emergencyinformation

מידע ביטוחי חיוני בשגרת חירום

לקוחות יקרים,

לרשותכם מידע חיוני עבור פוליסות ותביעות בשגרת חרום בביטוחי רכב, דירה, עסקים          ועדי בתים.

 

מידע בנושא תביעות

1.      מה עושים במקרה שנגרם לי נזק כתוצאה מהמלחמה (רכב/דירות/עסקים)?

במקרים מסוג זה יש לפנות למס רכוש. להנחיות מס רכוש והגשת תביעה מקוונת, לחצו כאן


שימו לב!

  • בעת פתיחת קריאה ע"י אנשי קרן הפיצויים ברשות המיסים (מס רכוש) מגיעים למקום האירוע יחד עם שמאים ומהנדסים ברגע שמתאפשר ובהתאם להנחיית כוחות הביטחון.
  • נציגים אלו מנחים לגבי הזכויות העומדות לנפגעים וכיצד להגיש תביעה.
  • אין לפנות ציוד, מלאי, פסולת או כל חפץ זר שנמצא בבית המגורים או בעסק, ללא תיאום מוקדם עם שמאי מטעם קרן הפיצויים.
  • אין לתקן את הנזקים ללא בדיקת שמאי.


2.      מה עושים במקרה שנגרם לי נזק שלא כתוצאה מהמלחמה?


למידע נוסף בנושא תביעות לחצו כאן או חייגו 3453*

 

מידע בנושא פוליסה קיימת

1.      תקופת הביטוח הסתיימה ועליי לחדש את הביטוח ל- 1.11.2023
במקרים מסוג זה יש לפנות לסוכן הביטוח שלך לצורך חידוש הפוליסה.
לצפייה בפרטי הפוליסה ופרטי התקשרות מול הסוכן, לחצו כאן

לצורך קבלת פרטים נוספים ניתן לפנות בכל עת למוקד שירות הלקוחות בטלפון 3453*

 

2.      מה עושים במקרה בו נדרש לבצע החלפת רכב בפוליסה? לדוגמא, קניתי רכב חדש במקום הרכב הניזוק.
במקרים מסוג זה יש לפנות לסוכן הביטוח שלך לצורך עדכון הפוליסה.
לצפייה בפרטי הפוליסה ופרטי התקשרות מול הסוכן, לחצו כאן

לצורך קבלת פרטים נוספים ניתן לפנות בכל עת למוקד שירות הלקוחות בטלפון 3453*

 

3.      מה עושים במקרה בו אני רוצה לקבל הקלה בעניין תשלום דמי הביטוח?
במקרים מסוג זה יש לפנות לסוכן הביטוח שלך לצורך הסדרת התשלומים בפוליסה.
לצפייה בפרטי הפוליסה ופרטי התקשרות מול הסוכן, לחצו כאן

לצורך קבלת פרטים נוספים ניתן לפנות בכל עת למוקד שירות הלקוחות בטלפון 3453*

 

4.      הרכב שלי מגויס לצבא ונגרם לי נזק במהלך תקופת המלחמה
פוליסת הביטוח אינה מכסה נזקים לרכב שגויס לצבא במקרה של מלחמה, האחריות הביטוחית מוטלת על כוחות הביטחון.
במקרים מסוג זה יש לפנות למס רכוש, להנחיות מס רכוש והגשת תביעה מקוונת, לחצו כאן

דגשים חשובים למקרה שהרכב גויס לצבא:

  • קבלת אישור מהצבא בגין תקופת הגיוס.
  • צילום הרכב מכל הכיוונים לפני המסירה ולאחר המסירה.
  • חשוב מאוד לא להקפיא/לבטל/להשבית את הביטוח בתקופה הנ"ל.
  • רכב המגויס לצבא מעל 30 יום, לאחר שחרור הרכב, יש להעביר אישור בגין תקופת השימוש לצורך זיכוי כספי בגין תקופת הגיוס בה הפוליסה תחשב כהקפאה.


5.      פינוי ישובים - קיבלתי "צו פינוי" אך לא נגרם נזק לדירה/ בית העסק
אל דאגה, חברתנו ממשיכה לבטח אתכם. יש לפעול באופן הבא:

  • לקחת דברי ערך (תכשיטים / שעונים / ציוד אלקטרוני יקר).
  • לנעול את הדירה / עסק ולהפעיל את אמצעי המיגון (כנדרש בפוליסה).
  • לסגור את ברז המים / גז וחשמל הראשיים (למעט חשמל לאמצעי המיגון).
  • להימנע מפרסום ברשתות החברתיות על היעדרות מהדירה/ בית העסק.

6.      אני רוצה לבטל את הפוליסה עקב אובדן כליל של רכב/דירה/עסק

מומלץ להקפיא את הביטוח הרכב ולא לבצע ביטול בכדי להמשיך ולשמור על רצף ביטוחי, לביצוע ההקפאה אנא פנו לסוכן הביטוח או התקשרו 3453*

החלטתם בכל זאת לבטל, להנחיות להגשת בקשה לביטול פוליסה, לחצו כאן

7.      אנו רוצים לארח את תושבי הדרום בחדרי הועד/מועדון דיירים האם אני מכוסה?
כל פוליסה לועד בית המבוטחת בחברתנו הורחבה לכסות כיסוי לצד שלישי בגין אורחים שיתגוררו בחדי הועד / מועדון עד תום המלחמה.

8.      הרכב אינו בנסיעה ואני רוצה להקפיא/להשבית את הביטוח, לרשותכם הסבר על השוני בין השבתה להקפאה.


  • השבתת פוליסה

    מבוטחים בביטוח מקיף, צד שלישי וביטוח חובה יכולים לבקש "השבתה" של הפוליסה ולקבל החזר כספי על הכיסוי בגין נסיעה בלבד כאשר יתר הכיסויים בפוליסה יישארו בתוקף, כגון כיסוי אש, גניבה, צד שלישי, טבע, ספקי שרות וביטוח חובה ככל שקיים. בעת השבתה אין כיסוי ביטוחי למצב נסיעה וחניה של הרכב

  • הקפאת פוליסה

    במצבים בהם הרכב לא נמצא בשימוש ו/או בחזקת בעל הרכב ניתן לבצע הקפאה של הפוליסה.

    בעת הקפאת הפוליסה אין כיסוי ביטוחי מכל סוג לרבות כתבי שרות והרחבות בפוליסה. מקרים לדוגמה: מכירת רכב או כאשר הרכב הורד מהכביש ו/או רכב שניזוק מהלחמה כליל והמבוטח מעוניין לשמור על רצף הביטוח.

    **מבוטח המעוניין להשיב את הפוליסה לתוקף לאחר תקופת ההקפאה (עבור אותו מספר רישוי), עליו לבצע בדיקת "סייפ קאר" לבדיקת תקינות הרכב טרם החזרת הפוליסה לתוקף.

    ** התקופה המינימלית לקבלת החזר מהיום הראשון היא רק במקרה של השבתה ו/או הקפאה הנו מעל 30 ימים ברצף.

 

לנוחיותכם, בכל עת ניתן להיכנס לאזור האישי שלכם לצפייה במידע אודות פוליסות, תביעות וביצוע פעולות, לחצו כאן

לרכישת נהג מזדמן בפוליסה, לחצו כאן


Powered by אלעד מערכות
לשיחה עם נציג שרות
חייג: 3453*