`
סגור פופאפ
אייקון כישלון

אופס, משהו השתבש

לא נשעמם אתכם עם הפרטים אבל... בעקבות תקלה טכנית הפנייה לא התקבלה
אנא נסו במועד מאוחר יותר, או פנו למוקד הלקוחות שלנו בטלפון 3453*
סגור פופאפ
אייקון הצלחה

הצלחת!

תודה שפנית להכשרה
נציג מטעם הכשרה יחזור אליך בהקדם האפשרי
WhatsApp

giluy naot mugbar

גילוי נאות מוגבר למבוטח

אודות הפחתות עלויות חלקי חילוף במקרה של אירוע תאונתי
קיץ חם בהכשרה

רוכשים ביטוח דירה ומקבלים חודש נוסף במתנה! כיסוי כנגד כל הסיכונים לתכשיטים בגובה של עד 20% במתנה!

לקבלת הצעה


מבוטח יקר!

(גילוי נאות למבוטח אודות הפחתת עלויות של חלקי חילוף במקרה של אירוע תאונתי)

 

הרינו מתכבדים להביא לידיעתך כי סעיף 61 (א) לחוק חוזה הביטוח, תשמ"א- 1981 (להלן – "החוק"), קובע כי מבטח לא יהיה חייב בתגמולי ביטוח בעד נזק שהמבוטח יכול היה למנוע או להקטין בנקיטת אמצעים סבירים או אמצעים שהמבטח הורה למבוטח לנקוט בהם.

 

לפיכך, במידה ותבחר לתקן את רכבך במוסך שאינו מוסך מוסכם (בהתאם לרשימה המוצגת באתר החברה: www.hcsra.co.il יהא עליך להעביר לחברה טרם תיקון הרכב, את הצעת התיקון המפורטת שנערכה על-ידי שמאי הרכב שבדק את רכבך, הכוללת מק"ט (מספר קטלוגי) של החלפים הרלבנטיים ("הצעת התיקון"), וזאת לצורך בחינת סבירותה של הצעת התיקון.

 

לידיעתך, באפשרות המוסך המטפל שאינו מוסך מוסכם, לתקן את רכבך בהתאם לעלות חלפים ברי השגה הזהה לעלותם בהסדרי החברה כפי שיהיו מעת לעת ("עלות חלפים בהסדרי החברה"), או לקבל את החלפים ברי ההשגה ישירות מספקי חלפים אשר התקשרו עם החברה ("עלות החלפים של ספק חברה").

 

לידיעתך, באם הצעת התיקון או התיקון בפועל במוסך המטפל שאינו מוסך מוסכם יכללו עלויות החורגות מעלות חלפים בהסדרי החברה ו/או מעלות החלפים של ספק החברה (להלן יחד: "עלות החלפים לחברה") – החברה תפחית מתגמולי הביטוח את הפער שבין עלות החלפים בהצעת התיקון ו/או בתיקון בפועל לבין עלות החלפים לחברה.  

 

לתשומת לבך, באם המוסך שאינו מוסך מוסכם יסכים לתקן את הרכב בהתאם לעלות החלפים לחברה - ההשתתפות העצמית שבה תחויב תהא השתתפות עצמית בהתאם להשתתפות העצמית בה מחויב מבוטח המתקן את רכבו במוסך מוסכם (השתתפות עצמית מופחתת).

 

לתשומת לבך, לכל אורך תקופת הביטוח באפשרותך לבטל את הפוליסה בכל עת, תוך זכאות לקבלת החזר יחסי של פרמיית הביטוח ליתרת התקופה, ללא כל חיוב נוסף מצדך.

 

בכל שאלה ו/או הבהרה בנושא זה וכן בכל הנדרש לצורך טיפול מיטבי ומקצועי, במוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון  3453*.


Powered by אלעד מערכות
לשיחה עם נציג שרות
חייג: 3453*