הסדרת הצהרת נגישות

hero banner image
1

הסדרת הצהרת נגישות

חברת הכשרה חברה לביטוח בע"מ עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח - 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

2

הסדרי נגישות במשרדי החברה

להלן הסדרי נגישות במשרדי החברה:

  • חניה נגישה לאדם עם מוגבלות: חניה בחניית נכים תיעשה בליווי השומר בכניסה לחניון.
    החניון ממוקם בבניין החברה (הגבלת גובה: 250 ס"מ). אנשים עם מוגבלות בעלי רכב גבוה מתבקשים ליצור קשר עם רכז הנגישות בטרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות.
  • ליווי אדם עם מוגבלות: אדם עם מוגבלות זכאי להגיע למשרדי החברה עם מלווה. אדם עם מוגבלות הזקוק לליווי במשרדי החברה מתבקש ליצור קשר עם רכז הנגישות בטרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות.
  • כניסה מונגשת למשרדי החברה: הכניסה מונגשת וקיימת דלת פתיחה ברוחב תקני.
  • שירותי נכים: במשרדי החברה שירותי נכים הממוקמים בקומת קרקע ובשאר קומות הבניין  (עם שילוט).
  • סיוע במילוי טפסים: יינתן על ידי פקידת הקבלה.
  • מעליות נוסעים עם גישה לנכים לכל קומות הבניין.
  • חיית שירות: אדם עם מוגבלות יוכל להסתייע בחיית שירות בעת השימוש בשירותי החברה. ככל שלא מדובר בכלב נחיה, יש להמציא אישור כי מדובר בחיית שירות.
  • פינוי בעת חירום: נהלי הפינוי בעת חירום מותאמים ומעודכנים באופן שיאפשר פינוי מהיר ונוח של אנשים עם מוגבלויות.
  • שירות ללא תור לאנשים עם מוגבלויות: לפי בקשה מפורשת (מומלץ לתאם מראש).
  • התאמות במעברים: המעברים במשרדי החברה מותאמים למעבר של אנשים עם מוגבלויות.
  • שלטים: החברה הציבה שלטי הכוונה לאנשים עם מוגבלויות; כניסות נגישות המיועדות לשימוש הציבור משולטות בסמל הנגישות הבין-לאומי (לפי ת"י 1918 חלק 4).
  • עמדות שירות: עמדות השירות מתאימות למתן מענה לאנשים עם מוגבלויות והותקנו בהן מכשירי עזר לשמיעה.
  • עמדת מודיעין: קיימת עמדת מודיעין מותאמת לאנשים עם מוגבלויות.
  • כריזה: בבניין מותקנת מערכת כריזה מרכזית לצרכי חירום בלבד.
  • המתנה: קיימת במשרדי החברה עמדת המתנה עם מושבים לאנשים עם מוגבלויות.
  • מכונות למתן שירות אוטומטי: קיימות מכונות למתן שירות אוטומטי (כגון: אספקת מים חמים או קרים).
3

שירות לקוחות נגיש

  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
    מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים.
  • ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים המותאמים למוגבלותך.
  • הדרכות עובדים לשירות נגיש  - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש - בטלפון 3453* המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

אמצעים נוספים ליצירת קשר - קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

  • שירות פרונטלי - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 במשרדי החברה בעיר חולון, רחוב המלאכה 6.
  • ווטסאפ: 055-9674401
  • דואר אלקטרוני: moked-clali@hcsra.co.il
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר. לחצו כאן
  • פקס: 03-5167870
  • פניה באמצעות הדואר: רחוב המלאכה 6, חולון, מיקוד - 5881503
4

נגישות אתר אינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים., בישראל כ–1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם כ-751 אלף אנשים בגילאי עבודה 20-64. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.

חברת הכשרה חברה לביטוח בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

5

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות במייל negishut@hcsra.co.il ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות.
  • לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט.
6

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בהכשרה חברה לביטוח בע"מ
רכז נגישות פיזית:
שם: יוסי שטרית
דוא”ל: negishut@hcsra.co.il

רכזת נגישות דיגיטלית:
שם: עו"ד רינת איינהורן-פאר
טלפון: 03-7962582
דוא”ל: negishut@hcsra.co.il

פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 18/06/2025.

נגישות לאנשים עם מוגבלויות

דוח שנתי לשנת 2024

community Hachshara image

איך נוח לך לדבר איתנו?

אנחנו בכל ערוץ!

בווטסאפ

בווטסאפ

להתחיל שיחה
בטלפון

בטלפון

3453*
עוד דרכי התקשרות

עוד דרכי התקשרות

לבחירתך

שעות פעילות: א'-ה', 8:00-16:00 | כתובתנו: המלאכה 6, חולון