דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

"הכשרה" ממשיכה בשדרוג ושיפור השירות למען סוכניה

הכשרה חברה לביטוח ממשיכה להתייעל ולשפר את מערכי השירות שניתנים לסוכני הביטוח וללקוחותיהם

shidrug.jpg​'הכשרה' ממשיכה לשדרג את השירות לסוכני הביטוח וללקוחותיהם. כחלק מתפיסת השירות הכוללת ביצעה החברה בשנה האחרונה שינויים תפעוליים משמעותיים באגף ביטוח אלמנטרי, לרבות הארכת שעות הפעילות במחוזות הכשרה עד לשעה 17:00 בכל יום עסקים ועבודה בימי שישי בסוף חודש. כמו כן, התווספה כוכבית חדשה וייעודית למסלול הפרפקט של הכשרה (9998*). על רקע תהליכים אלה ואחרים, נמצא כי זמינות המענה לשיחות נכנסות בכל מחוזות הכשרה עומד כיום על שיעור של כ- 90% בממוצע. בנוסף לכך, זמן ההמתנה לטיפול בתביעה התקצר משמעותית וסוכני הביטוח מעודכנים באמצעות הודעות SMS על כל שינוי סטטוס בתביעה, החל מרגע פתיחתה ועד לסיום הטיפול בה.

שדרוג נוסף הצפוי להיכנס לתוקפו בחודש הקרוב הוא הפצת טופס העברה בנקאית לעמלות בביטוח כללי ישירות לדוא"ל הפרטי של סוכן הביטוח, בעת העברת התשלום במס"ב. כמו כן, ניתן לצפות בטופס גם באמצעות אתר הסוכנים של הכשרה.

באגף ביטוח חיים ופיננסים בוצעו שינויים תפעוליים, חולקו מחדש צוותי התפעול והוגדר מנהל תיק אישי לכל סוכן, דבר ששיפר משמעותית את זמני התגובה ואת איכות השירות. הוקם מוקד שירות ייעודי לתכנית החיסכון BEST INVEST, וכן, מרכז עסקים חדשני המשרת את סוכני הכשרה המשווקים BEST INVEST. במרכז העסקים יוקם גם מרכז בקרה עם טכנולוגיית IT שתעמוד לרשות הסוכנים והמתכננים הפיננסים, על מנת שיוכלו להציג ללקוחותיהם פתרונות כלכליים, תוך הצגת סימולציות של תכניות עתידיות למימוש הכסף. סוכני הביטוח והמתכננים הפיננסים יכולים להיפגש עם לקוחותיהם במרכז העסקים, ולאחר הפגישה גם להפיק פוליסה במקום ובזמן אמת.
השיפורים והשדרוגים הפכו לסטנדרט בשירות של הכשרה. הכשרה תמשיך לתמוך בסוכני הביטוח בביצוע משימותיהם החשובות ותתחייב להטמיע את בשורת השירות בענף, במעשים ולא רק בדיבורים.