הסדרי נגישות לחברה `
כניסה
סגור פופאפ
אייקון כישלון

אופס, משהו השתבש

לא נשעמם אתכם עם הפרטים אבל... בעקבות תקלה טכנית הפנייה לא התקבלה
אנא נסו במועד מאוחר יותר, או פנו למוקד הלקוחות שלנו בטלפון 3453*
סגור פופאפ
אייקון הצלחה

הצלחת!

תודה שפנית להכשרה
נציג מטעם הכשרה יחזור אליך בהקדם האפשרי
WhatsApp

הסדרי נגישות לחברה

נגישות בהכשרה חברה לביטוח בע"מ

הכשרה חברה לביטוח בע"מ ("החברה") מייחסת חשיבות רבה לנגישות ופועלת על מנת להעניק שירותים נגישים ושווים לכל.

החברה משקיעה משאבים להנגשת שירותיה, במגוון הערוצים בהם הם מסופקים, תוך הקפדה על עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח – 1988 והתקנות שהותקנו מכוחו.

​​​רכזי נגישות בחברה

ממונה הנגישות בחברה היא: עו"ד ליטל קאולי. ניתן לפנות אליה בכל עניין הקשור לנגישות.

פרטים ליצירת קשר:

עו"ד ליטל קאולי - טל': 03-7962582

דוא''ל: negishut@hcsra.co.il

כתובת: המלאכה 6, חולון

 

הסדרי נגישות:

להלן התאמות הנגישות שבוצעו בחברה – במשרדי החברה בהם מסופקים שירותי החברה, בשירותי החברה ובשירותי האינטרנט של החברה*

[*למידע נוסף אודות התאמות ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברה. מידע נוסף אודות התאמות שירותי האינטרנט של החברה ניתן למצוא גם בהצהרות נגישות בשירותי אינטרנט המפורסמים באתרי החברה].

התאמות נגישות שבוצעו במשרדי החברה – רחוב המלאכה 6, חולון:

  • חניה נגישה לאדם עם מוגבלות: חניה בחניית נכים תיעשה בליווי השומר בכניסה לחניון.
    החניון ממוקם בבניין החברה (הגבלת גובה: 250 ס"מ). אנשים עם מוגבלות בעלי רכב גבוה מתבקשים ליצור קשר עם רכז הנגישות בטרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות.

  • ליווי אדם עם מוגבלות: אדם עם מוגבלות זכאי להגיע למשרדי החברה עם מלווה. אדם עם מוגבלות הזקוק לליווי במשרדי החברה מתבקש ליצור קשר עם רכז הנגישות בטרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות.

  • כניסה מונגשת למשרדי החברה: הכניסה מונגשת וקיימת דלת פתיחה ברוחב תקני.

  • שירותי נכים: במשרדי החברה שירותי נכים הממוקמים בקומת קרקע ובשאר קומות הבניין  (עם שילוט).

  • סיוע במילוי טפסים: יינתן על ידי פקידת הקבלה.

  • מעליות נוסעים עם גישה לנכים לכל קומות הבניין.

  • חיית שירות: אדם עם מוגבלות יוכל להסתייע בחיית שירות בעת השימוש בשירותי החברה. ככל שלא מדובר בכלב נחיה, יש להמציא אישור כי מדובר בחיית שירות.

  • פינוי בעת חירום: נהלי הפינוי בעת חירום מותאמים ומעודכנים באופן שיאפשר פינוי מהיר ונוח של אנשים עם מוגבלויות.

  • שירות ללא תור לאנשים עם מוגבלויות: לפי בקשה מפורשת (מומלץ לתאם מראש).

  • התאמות במעברים: המעברים במשרדי החברה מותאמים למעבר של אנשים עם מוגבלויות.

  • שלטים: החברה הציבה שלטי הכוונה לאנשים עם מוגבלויות; כניסות נגישות המיועדות לשימוש הציבור משולטות בסמל הנגישות הבין-לאומי (לפי ת"י 1918 חלק 4).

  • עמדות שירות: עמדות השירות מתאימות למתן מענה לאנשים עם מוגבלויות והותקנו בהן מכשירי עזר לשמיעה.

  • עמדת מודיעין: קיימת עמדת מודיעין מותאמת לאנשים עם מוגבלויות.

  • כריזה: בבניין מותקנת מערכת כריזה מרכזית לצרכי חירום בלבד.

  • המתנה: קיימת במשרדי החברה עמדת המתנה עם מושבים לאנשים עם מוגבלויות.

  • מכונות למתן שירות אוטומטי: קיימות מכונות למתן שירות אוטומטי (כגון: אספקת מים חמים או קרים).

    מוקד שירות טלפוני
    החברה מפעילה שירות לקוחות טלפוני במטרה להעניק שירות אישי ומקצועי ללקוחותיה וסוכניה. נציגי המוקד הטלפוני קיבלו כלים למתן שירות נגיש ושוויוני ולאופן הטיפול בפניות של לקוחות בעלי מוגבלויות. בנוסף, ישנם נציגים ייעודיים שעברו הדרכה מתאימה למתן שירות לאנשים בעלי מוגבלויות.
    כמו כן, המענה הקולי ונתבי השיחות הונגשו והותאמו לבעלי מוגבלויות.

    אתר האינטרנט של החברה
    אתר האינטרנט של החברה מותאם לאנשים עם מוגבלות  על מנת להקל עליהם לעשות שימוש יעיל באתר ובשירותים המוצעים בו.t. האתר עומד בתקן ישראלי 5568 ברמה AA.
    למידע נוסף (פירוט ההתאמות עם הסברים וכלי סיוע שונים) ר' בהצהרת נגישות בשירותי אינטרנט המתפרסמים באתר תחת סמל הנגישות).

    האתר מאפשר, בין היתר, שימוש בהתאמות הבאות (ראה הרחבה בהצהרת הנגישות באתר):

  • שימוש בקורא מסך;

  • ניווט מקלדת או עזרים המדמים מקלדת;

  • שינויי צבעוניות;

  • קיצורי מקלדת.


אתרים וכלים מקוונים נוספים של החברה

החברה מפעילה אתרים וכלים מקוונים נוספים.

למידע אודות התאמות נגישות באתרים ובכלים אלה, ראו בהצהרות הנגישות המתפרסמות בהם.


דיווח על תקלות נגישות

נגישות אינה משימה חד פעמית. היא מצריכה מאמצים שוטפים במגוון רחב של עניינים. החברה משקיעה משאבים ומאמצים על מנת להבטיח נגישות מקסימלית בכל עת. עם זאת היכולת להימנע לחלוטין מתקלות או מסטיות היא מוגבלת. משכך, אם נתקלתם בבעיות או בקשיים אנא דווחו לרכז הנגישות או לממונה הנגישות ואנו נעשה כל מאמץ לטפל בכל עניין המצריך טיפול בהקדם האפשרי.

 

 

Powered by אלעד מערכות
לשיחה עם נציג שרות
חייג: 3453*