דיווח על גניבת רכב ופריצה - תהליך טיפול ותביעות | ביטוח הכשרה `
סגור פופאפ
אייקון כישלון

אופס, משהו השתבש

לא נשעמם אתכם עם הפרטים אבל... בעקבות תקלה טכנית הפנייה לא התקבלה
אנא נסו במועד מאוחר יותר, או פנו למוקד הלקוחות שלנו בטלפון 3453*
סגור פופאפ
אייקון הצלחה

הצלחת!

תודה שפנית להכשרה
נציג מטעם הכשרה יחזור אליך בהקדם האפשרי

דיווח על גניבת רכב או פריצה

תביעות - ביטוח אלמנטרי

דיווח על גניבת רכב ופריצה - כל השלבים לטיפול יעיל

מבוטח יקר

רכבך נגנב?

לצפייה במערכת הכללים לבירור ויישוב תביעת גניבת רכב

על מנת שנוכל לטפל בתביעה ביעילות ובמהירות עליך לנקוט בפעולות הבאות:

    1. דיווחלמשטרה על פרטי האירוע וקבלת אישור על הדיווח.
    2. דיווח על האירוע, באחת מן הדרכים הבאות:
      • דיווחלסוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה.
      • דיווחלמוקד השירות של החברה: 

      - טלפון: 3453*

      - דוא"ל:  tvgnevot@hcsra.co.il

      - פקס:  03-5106262

      מילוי טופס תביעה  והעברתו להכשרה באמצעות הסוכן שלך או ישירות למוקד התביעות.

      *פירוט אודות תקופת ההתיישנות במערכת הכללים בקישור מעלה

       

      מה הלאה?

      • לאחר שיתקבלו טופס ההודעה ומסמכים נדרשים נוספים, תיבדק תביעתך על פי תנאי הפוליסה.

      • ייתכן ותידרש בדיקה נוספת או שתצטרך להעביר מסמכים נוספים לחברה. במקרה זה תקבל פניה מסוכן הביטוח שלך.

      • אם לאחר הבדיקה יתברר שאתה זכאי לתגמולי ביטוח, יפנה אליך נציג מטעמנו לצורך המשך בירור בעניין הפיצוי.

      • אם יתברר שהאירוע/תביעה אינם מכוסים במסגרת הפוליסה, יועבר אליך מכתב המציין זאת, בכפוף לתנאי הפוליסה.


      Powered by אלעד מערכות
      לשיחה עם נציג שרות
      חייג: 3453*