ביטוח עסק - אופן הגשת תביעה `
כניסה
סגור פופאפ
אייקון כישלון

אופס, משהו השתבש

לא נשעמם אתכם עם הפרטים אבל... בעקבות תקלה טכנית הפנייה לא התקבלה
אנא נסו במועד מאוחר יותר, או פנו למוקד הלקוחות שלנו בטלפון 3453*
סגור פופאפ
אייקון הצלחה

הצלחת!

תודה שפנית להכשרה
נציג מטעם הכשרה יחזור אליך בהקדם האפשרי
WhatsApp

ביטוח עסק - אופן הגשת תביעה

תביעות - ביטוח אלמנטרי

מבוטח יקר,

נגרם נזק לבית העסק שלך, המבוטח בהכשרה, או לעובדיך?

עומד לרשותך מערך מיומן הכולל מוקד תביעות, לטיפול מהיר ויעיל בתביעתך.


 

נזק לרכוש בבית העסק

על מנת שנוכל לטפל בתביעה ביעילות ובמהירות עליך לנקוט בפעולות הבאות:

  • דיווח על האירוע, באחת מן הדרכים הבאות:
  • דיווח לסוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה. 
  • דיווח באמצעות אתר האינטרנט
  • מילוי טופס הודעה על תביעת רכוש והעברתו להכשרה באמצעות הסוכן שלך.
  • תיאום ביקור שמאי/חוקר בבית העסק, להערכת הנזק (נדרש ברוב המקרים). 
  • הביקור יתואם על ידי סוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה, או על ידי מוקד השירות.

מה הלאה?

  •  לאחר שיתקבלו טופס ההודעה, דוח השמאי ומסמכים נדרשים נוספים, תיבדק זכאותך על פי תנאי הפוליסה.
  • ייתכן ותידרש בדיקה נוספת או שתצטרך להעביר מסמכים נוספים לחברה. במקרה זה תקבל פניה מסוכן הביטוח שלך
  • אם לאחר הבדיקה יתברר שאתה זכאי לתגמולי ביטוח, תפוצה בכפוף לתנאי הפוליסה. התשלום יועבר אליך באמצעות סוכן הביטוח שלך, לכתובתך הרשומה בחברה.
  • אם יתברר שהאירוע/תביעה אינם מכוסים במסגרת הפוליסה, יומצא לך מכתב המציין זאת, בהתאם לתנאי הפוליסה.

חבויות – מעבידים, צד ג', אחריות מוצר, אחריות מקצועית​

​על מנת שנוכל לטפל בתביעה ביעילות ובמהירות עליך לנקוט בפעולות הבאות:

  • דיווח על האירוע, באחת מן הדרכים הבאות:
  • דיווח לסוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה.
  • דיווח באמצעות אתר האינטרנט (קישור לדיווח על אירוע)
  • מילוי טופס הודעה על תביעה  והעברתו להכשרה באמצעות הסוכן שלך.
  • תיאום ביקור שמאי/חוקר בבית העסק, להערכת הנזק (נדרש ברוב המקרים). 
  • הביקור יתואם על ידי סוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה.​

מה הלאה?​

  • לאחר שיתקבלו טופס ההודעה ומסמכים נדרשים נוספים, תיבדק תביעתך על פי תנאי הפוליסה
  • ייתכן ותידרש בדיקה נוספת או שתצטרך להעביר מסמכים נוספים לחברה. במקרה זה תקבל פניה מסוכן הביטוח שלך
  • אם לאחר הבדיקה יתברר שהאירוע מכוסה במסגרת הפוליסה, אנו נתנהל ישירות אל מול הצד השלישי (למעט במקרים בהם התביעה תועבר לגורם נוסף מטעמנו). 
  • אם יתברר שהאירוע/תביעה אינם מכוסים במסגרת הפוליסה, יועבר אליך מכתב המציין זאת, בהתאם לתנאי הפוליסה.
Powered by אלעד מערכות
לשיחה עם נציג שרות
חייג: 3453*