דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

תביעות - ביטוח אלמנטרי

ביטוח דירה - אופן הגשת תביעה

מבוטח/ת יקר/ה, נגרם נזק לדירתך המבוטחת בהכשרה?
עומד לרשותך מערך מיומן הכולל מוקד תביעות, לטיפול מהיר ויעיל בתביעתך.

נזק מים בדירה – במידה ורכשת כיסוי שרברב הסדר בפוליסה החל מ- 3.9.17 עליך לפנות למוקד תביעות 077-9031654.

כל נזק אחר לרכוש הדירה, לרבות נזקי מים שרברב פרטי-


על מנת שנוכל לטפל בתביעה ביעילות ובמהירות עליך לנקוט בפעולות הבאות:

  • דיווח על האירוע, באחת מן הדרכים הבאות:
  • דיווח לסוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה.
  • דיווח באמצעות אתר האינטרנט.
  • מילוי טופס הודעה על תביעת רכוש והעברתו להכשרה באמצעות הסוכן שלך.
  • תיאום ביקור שמאי/חוקר בדירה להערכת הנזק (נדרש ברוב המקרים).
  • הביקור יתואם על ידי סוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה, או על ידי מוקד השירות.

מה הלאה?

  • לאחר שיתקבלו טופס ההודעה, דוח השמאי ומסמכים נדרשים נוספים, תיבדק זכאותך על פי תנאי הפוליסה.
  • ייתכן ותידרש בדיקה נוספת או שתצטרך להעביר מסמכים נוספים לחברה. במקרה זה תקבל פניה מסוכן הביטוח שלך.
  • אם לאחר הבדיקה יתברר שאתה זכאי לתגמולי ביטוח, תפוצה בכפוף לתנאי הפוליסה. התשלום יועבר אליך באמצעות סוכן הביטוח שלך, לכתובתך הרשומה בחברה.
  • אם יתברר שהאירוע/תביעה אינם מכוסים במסגרת הפוליסה, יומצא לך מכתב המציין זאת, בהתאם לתנאי הפוליסה.

 

במקרה של נזק מים הינך רשאי/ת לבחור שרברב אחד מרשימת השרברבים שבקישור הבא:

לרשימת השרברבים לחץ/י כאן>>