שינוי שם החברה
כחלק ממהלך של גיבוש ובנית מיתוג מחדש, יחד עם תכנית שיווקית להטמעת המותג וחיזוק ערכו, הכשרה חברה לביטוח מתכבדת להודיע כי החברה שינתה את שמה, כך שחלף שמה הקודם (הכשרת הישוב חברה לביטוח בע"מ) והחל מיום 27.2.11 תיקרא "הכשרה חברה לביטוח בע"מ" ובאנגלית "Hachshara Insurance Company Ltd".
תהליך המיתוג שעברה "הכשרה" הינו תהליך עמוק, שנועד להגדיר ולאפיין את תדמית החברה - זהות המותג "הכשרה": מי אנחנו, מה הזהות הייחודיות המבדלת אותנו, ואיך אנחנו רוצים שיתפסו אותנו.
התוצר הבולט הראשון היה קביעת שם החברה, כאמור. במקביל, עוצב לוגו חדש לחברה, ומשפט מלווה, "ביטוח בעולם פתוח", שהשלים וביסס את הערכים המרכזיים שביקשנו להעביר: פתיחות, נגישות ותחכום.
תוצרי המיתוג תורגמו גם לנראות הכוללת שלנו - החל מניירת חברה, פוליסות, טפסים, מארזים, חומרי דיוור, עלונים וכלה ברכבים, אתר אינטרנט, פייסבוק, מודעות פרסום, וכד'. כל זאת, בגיבוי קמפיין תקשורתי נרחב, שהקיף את כל הרבדים והקהלים, לרבות הרובד הפנימי - הטמעת המותג בהתנהלות החברה היומיומית, כחלק בסיסי ומעצב של התרבות הארגונית שלנו.