הכשרה חברה לביטוח מחויבת להעניק שירות אישי ומקצועי ללקוחותיה וסוכניה, על בסיס עקרונות אמנת השירות שגובשה בחברה: אחריות ושירותיות, שקיפות, אמינות ויושרה, אדיבות וייצוגיות, זמינות, מקצועיות והכשרה. עקרונות אלו הנם עקרונות משלימים לערכי התרבות הארגונית של החברה: תקשורת פתוחה ויעילה, אחריות, שירותיות, לויאליות, מצוינות ולמידה מתמדת, שיתופיות, משפחתיות וגאוות יחידה.
החברה מינתה ממונה שירות לקוחות, האמונה, בין היתר, על עמידת פעילות נותני השירות, ועל רמת השירות הניתנת ללקוחות והמדדים לבדיקתה.
כחלק משיפור חווית השירות הכשרה מעודדת את לקוחותיה להסב את תשומת לבה לנושאים המצריכים בחינה/שיפור ו/או להעלאת השגות שונות. לפניה לממונה שירות הלקוחות בחברה יש לשלוח מייל לכתובת Memune@hcsra.co.il.
לאמנת השירות המלאה >
לידיעתך, טיפול בתביעות ייעשה בהתאם להוראות חוזר בירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור ומערכות הכללים המפורסמות באתר.